Pro většinu bude zřejmě Volkswagen ID.3 racionálním přestupem do světa elektromobility. Za přijatelnou cenu u očekávané nižší verze, přitažlivými provozními náklady, s dostatkem prostoru ve své třídě je ID.3 šikovné pro dojíždění do práce a o víkendu k příbuzným.
Volkswagen ID.3 je spíš praktickou volbou. Nedělá výraznější vizuální dojem, není rychlejší než ostatní, nenabízí nic zásadního navíc, má srovnatelnou cenu jako zajímavější konkurence. Firemní flotily si ho oblíbí, majitelům Golfu bude blízký díky dobrým jízdním vlastnostem.
Zadní náhon znamená hodně, jezdí se v něm podobně dobře jako v Tesle. Tedy v zatáčkách, na rovině vám Tesla Model 3 okamžitě ujede a za vaším autem se také asi nikdo neotočí. Oproti Tesle je ID3 menší, přesto poměrně prostorné i praktické, řidič dostane dva šikovné displeje a spoustu tlačítek, případně HUD. Možná přijde i funkční rozšiřující software.
kvákvá
Volkswagen ID.3 je tiché auto, oproti konkurenci s předním náhonem nebudete mít problémy s udržením volantu při akceleraci, určitě ne u chystané levné verze, která bude stejně pomalá jako e-Golf. Na rozdíl od něj má ID3 aktivně chlazené baterie, dojede tak dál a rychleji, protože nebude mít větší problémy se stejnosměrným nabíjením.
Zpětné odkazy / Pingbacks