Vzhled BMW i3 to naznačuje, přitom skrývá zajímavé zrychlení a hodně moderní technologie, propojené s kvalitou. Zrychlení kolem 7 vteřin do 100 km/h také není obvyklé pro druhé auto do rodiny, ani rozměry, které se malé jen zdají.

bmw-i3-zezadu

Zadní sedačky nejsou přesto ideální pro delší cestování, při nastupování musí spolupracovat přední spolujezdci, o to vhodnější jsou pro umístění dětské sedačky díky absenci středového sloupku.

Karoserie je kompletně plastová s uhlíkovými vlákny, hmotnost tak ani s největším akumulátorem nepřesahuje 1350 kg. Je pevná s tuhým podvozkem, jízda je tak o něco méně pohodlná na nerovnostech. Motor má 125 kW, baterie 33 kWh zajistí reálný dojezd 200 kilometrů. Interiér může někdo považovat za modernistický nebo za nudný, v každém případě je nadstandardně vybavený.

 

bmw-i3-interier

BMW i3 má i verzi REX s malým benzínovým generátorem, který elekromobil dobije, případně mu spolu s odpovídajícím hlukem umožní jízdu do 90 km/h (videorecenze v angličtině). Protože BMW i3 je na trhu od roku 2013, v nabídkách ojetin je poměrně velký výběr, většina s menší baterií.