Požadovaný text nenalezen. Elektromobily, elektrokola a další

.

 

 

Kde koupit elektromobily?

ElektroMobilně.CZ

.

Chcete se podělit o zkušenosti se svým elektrokolem? Napište nám, za zveřejněnou recenzi zašleme finanční odměnu.

Detail

em-bafang-max-drive-150

Elektrokola mají mít v EU rychlostní omezení na 25 km/h a toto omezení je při prodeji nastaveno v počítači (displeji) kola. Není povinné, pokud jezdíte mimo veřejné a pozemní komunikace, veřejná prostranství. Na rozdíl od motorů Bosch, Yamaha, Brose a dalších, kde je nutný tento kousek hardware, mají elektrokola s motorem Bafang výhodu, že změnu maximální rychlosti lze provést jen úpravou nastavení.

Klikněte na detail článku pro nejčastější postup, jak omezení na 25 km/h odblokovat, a odkazy na návody v angličtině. Podle nové zákonné úpravy nemá být možnost změny rychlosti od modelů 2019 k dispozici, je možné, že tip právě pro svůj stroj zde nenajdete.

Detail

em-longwise_150

Je nebo není chybou pořídit jedno z nejlevnějších elektrokol na českém trhu?

Cenově dostupný Longwise od prodejce Avenberg / Catini přitahuje pozornost především seniorů, kteří nemají vysoké nároky na dojezd a rychlost.

Jaký na nás elektrokolo Hermes za 9.000,- Kč udělalo dojem v krátkém testu?

 

Detail

em-dve-kola-150

Důležitá otázka, na kterou narazíte, pokud vám rozpočet umožňuje výběr. Pokud ne, už zaplétaný motor je velkým skokem vpřed v možnostech, které vám nově pro výlety dává, určitě budete elektrokolo po vyzkoušení chtít.

Nejde ale jen o snahu prodavače prodat dražší kolo, pokud doporučuje středový motor?

Detail

em-mi5-150-2

Jako zástupce elektrokola z nižšího cenového segmentu se k nám na test dostalo horské kolo EasyBike MI5, prodávané Auto Kelly.

Svým odběratelům dali v roce 2016 na výběr mezi odběrem garážového vybavení za 15.000,- a tímto modelem, máme tak představu o tom, nakolik si ho dovozce cení.

Na zkušenosti, které jsme při testu tohoto elektrokola získali, se můžete podívat v detailu článku.

Detail

em-velofiala-logo-150

Rady, jak prodloužit životnost lithiové baterie, se do velké míry rozcházejí, částečně z neznalosti, někdy z lenosti prodejců, často z tradice baterií NiMh, které měly částečný paměťový efekt a doporučení pro jejich formování bylo na místě.

Takoví nejsou ve VeloFiala, kde dobře poradí a připravili nejen svým zákazníkům přehledný tahák, jak baterii používat před jízdou i po ní, při skladování, se zaměřením na to, aby nemuseli kupovat tak drahou součást elektrokola předčasně.

Klikněte pro verzi obrázkovou a ke stažení.

Detail

em-fikejz-trat-150

Ebiky jsou fenomén, který se začíná naplno rozvíjet i u nás v ČR, a já ho rád využívám, jak k závodům, tak ke kompenzačním tréninkům nebo jako skvělého pace makera pro tvrdý trénink v kopcích. Už delší dobu jsem chtěl otestovat skutečný reálný nájezd, abych nebyl odkázaný pouze na tvrzení výrobců nebo zkreslených informací u jiných uživatelů. A protože mám rád kopce, tak jsem zvolil k testu maximální nastoupané metry pro jedno nabití baterie. To dobře poslouží k odhadu celkového dojezdu a vůbec možnostem pohybu na horách (pokračování)

Detail

em-nabijecka-150

Na Fdrive najdete průběžně doplňovanou

Mapu nabíjecích stanic pro elektromobily

včetně detailů.

Detail

em-audietron-150

Mohli jste si sednout do Audi e-tron, zamyslet se nad Hyundai Kona, podívat se pod kapotu Toyota Mirai a celkově obdivovat spoustu aktuálních i mírně budoucích elektromobilů...

Fotografie najdete v naší skupině na Facebooku

Detail

em-vypocty-150-2

Záleží na elektromobilu, na velikosti baterie, typu elektrárny, která ho pohání, ale vždy se dá spočítat, za jak dlouho je v emisích oxidu uhličitého napřed oproti kouřomobilu.

Ve videu se dozvíte, jak tento údaj získat a spočítat, které faktory se podílejí na (ne)ekologičnosti obou druhů vozidel a do jaké míry.

Anglicky vnímající klikejte zde

Detail

em-pipes-tlaci-150

 

Podívejte se do detailu článku na videa od Yuriho a Jakuba, dozvíte se hromadu detailů, porovnáte elektromobily, zjistíte, jaké jsou dojmy z jejich používání, a zřejmě se i pobavíte...

Detail

em-bazar-150

Podzim je ideální období pro nákup elektrokola v rámci posezónní slevy, na příští rok se připravují nové modelové řady a můžete ho tak výhodně pořídit.

Zajímavou a poměrně širokou nabídku nových kol s plnou zárukou má na naší skupině Bazar elektrokol kamenná prodejna ze Žatce s možností zaslání poštou.
 

Detail

em-bmw-150

Není jisté, že i po úspěšné adaptaci evropského automobilového průmyslu dosáhne počet vyrobených vozů předchozí úrovně.

Podle CNN je třeba počítat s tím, že Čína se brzy stane důležitým hráčem na trhu elektromobilů, nejen vzhledem k domácí poptávce, ale především ke skutečnosti, že podstatná část celosvětově vyrobených akumulátorů vzniká právě v ní.

Není zřejmé, do jaké míry ovlivní čínský dovoz situaci v Evropě, ale i z výše uvedených důvodů čekají evropské automobilky těžší časy.

Detail

em-egolf-150

Přes sto let si automobilový průmysl držel svoje pravidla a na jeho výši bylo hlavně Německo. Teď je ale role německého automobilového průmyslu v ohrožení.

pokračování...

Detail

ak-kona-electric-150

Zdá se, že pro všechny. Na jedné straně recenze pro české tatíky, zaměřená na výdrž baterie a užitnou hodnotu vozu, na druhé straně jízda dvou kanadských mladých mužů, kteří se označují jako "car enthusiasts" a s překvapením zjišťují, že jízda v Kona Electric je hodně baví - i proto, že je o dost zajímavější, než u spalovacího modelu.

Podívejte se na obě videorecenze.

Detail

em-vetrniky-150

Jedním z důvodů, proč automobilky dostaly tak přísné emisní normy, jsou obavy z oteplování, které má potenciál způsobit větší problémy než jen změnu počasí.

Vyšší průměrná teplota znamená problémy se zvyšující se hladinou moře, ale také změnou chování opylujícího hmyzu, na kterém je závislé zemědělství, a dalšími nevratnými změnami, které by měly negativní dopad na ekonomiku a společnost.

Přechod na ekologičtější paliva je tak spolu s podporou úspory energií cestou, jak ovlivnit budoucnost, která se týká naší generace jen částečně, ale té následující už plně.
 

Detail

em-vw-baterie-150

Podle člena správní rady BMW Klause Frölicha se to nestane, především proto, že samotná baterie představuje významnou část ceny automobilu - tak vysokou, že za stejných nákladů je možné vyrobit celé klasické auto.

Frölich zároveň nevěří teorii, že vyšší produkce článků sníží jejich cenu, důvodem je nedostatek některých prvků jako je například kobalt, ten si BMW zajistila až do roku 2030 (rok, kdy chce Dánsko zakázat prodej spalovacích automobilů).

Detail

em-skoda-citigo-150

Škodovka slíbila na rok 2019 první elektromobil (CityGo s teoretickým dojezdem 300 km) a v roce 2020 podle iHned.cz dalších osm "elektrifikovaných" modelů.

Zákazníci, zvyklí na značku, tak nebudou muset přecházet na jiné, byť zavedené elektroznačky, jako je Nissan nebo Renault. Chystá se také nová verze e-Golfu a v roce 2019 bude v Evropě k prodeji Tesla 3.

Jaká je aktuální nabídka elektromobilů?

Detail

Zvolte stranu: 1-20 | 21-40 | 41-43
Vytvořilo Anawe
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu souhlasíte s podmínkami používání souborů cookie. Zobrazit více informací.
Rozumím
x